.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد تند یک نماینده از جبهه پایداری

نماینده خوی گفت: تبلیغات انتخاباتی زود هنگام در حوزه انتخابیه من آغاز شده است که پشتیبان این تبلیغات جبهه پایداری است.

موید حسینی صدر در گفت‌و‌گو با «ایلنا» اظهار داشت: تبلیغات انتخاباتی زود هنگام در حوزه انتخابیه من آغاز شده است که پشتیبان این تبلیغات جبهه پایداری است.

حسینی صدر در توضیح این مطلب افزود: فرد متخلفی به خاطر تخلفاتش از مسئولیتی که در دولت داشت برکنار شد. این فرد تخلفات گسترده‌ای در خصوص فروش مدرک تحصیلی و فساد مالی داشته است. این فرد برای اینکه بتواند صلاحیت بگیرد به جبهه پایداری نزدیک شده است و از طریق یکی از نمایندگان مجلس که عضو جبهه پایداری است رایزنی‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد.

این نماینده اصولگرای مجلس هشتم با تاکید بر اینکه یکی از نمایندگان تهران که عضو جبهه پایداری است وعده رفع مشکل صلاحیت این فرد را داده است، یادآور شد: این فرد هم نگران صلاحیت و هم نگران مسائل مالی‌اش است و جلسات زیادی با اعضای جبهه پایداری دارد و از طریق آن فرد می‌خواهد مشکلش را حل کند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای جبهه پایداری نیز قول‌هایی داده‌اند تصریح کرد: البته اعضای جبهه پایداری به این فرد قول‌هایی داده‌اند مبني بر اين ادعا که حتی برخی از وعده‌هایشان مثل رفع مشکل صلاحیت را هم حل كنند.

عضو کمیسوین انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص منابع مالی این فرد توضبح داد: منابع مالی این افراد از طریق افرادی تامین می‌شود که وام‌های کلانی گرفته‌اند واسمشان را همه می‌دانند و افردادی که تا ده سال پیش یک فرد عادی بودند و سرمایه نداشتند و الان جزو میلیاردرهای بزرگ کشور شده‌اند و به این افراد وام‌های بی‌حساب و کتاب داده شده است.

صدر همچنین گفت: امتیازاتی هم به این فرد در خصوص واردات و صادرات و امتیازاتی هم در بخش‌های هواپیمایی داده شده است.

وی در پایان افزود: شنیده‌ام که این افراد قبول کرده‌اند که برای تبلیغات انتخاباتی هر کدام از کاندیدا‌ها رقمی بین یک تا دو ميلیارد تومان هزینه کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آبان 1390
بیچاره کاندیداهای فرهنگی که باید با این غول ها رقابت کنند ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.